lørdag 9. juli 2011

Rosenborg protesterer mot cup-oppsett

VG's nettavis skriver lørdag at Rosenborg har protestert til NFF mot beslutningen om at Aalesund fikk hjemmekamp mot Rosenborg.
Jeg måtte lese stykket 2 ganger, fordi jeg hadde vanskelig for å tro det jeg leste første gangen.

Rosenborg har altså i fullt alvor bedt NFF om å få hjemmekamp mot Aalesund selv om NFF har bestemt at de skal spille borte!
Om noen på Lerkendal tror dette lar seg gjennomføre aner jeg ikke, men det er selvsagt en skandale at klubben i det hele tatt forsøker å få omgjort NFF's vedtak.
Og Rosenborg burde absolutt gå stille i dørene, fordi de har fått mange hjemmekamper i kvartfinaler og semifinaler opp gjennom årene.

Jeg antar at NFF IKKE lar seg presse denne gangen, spesielt siden saken allerede er blitt offentlig, men jeg vil dessverre ikke bli overrasket hvis Rosenborg får sutret seg til hjemmekamp.

En helt annen sak er at cupen burde trekkes 100%, dvs. at laget som trekkes først får hjemmekamp, en slik ordning vil være rettferdig for alle lag, og NFF vil slippe å måtte ta avgjørelser som er upopulære hos mafiaen på Lerkendal....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar