onsdag 22. juni 2011

Vanskelig for bortelagene ?

14 tippeligalag skal spille cup i dag. TROMSØ bør vinne greit mot ALTA og MOLDE kommer til å slakte HØNEFOSS.
I de siste 6 kampene møtes de 12 siste tippeligalagene, så 6 av kommer til å bli slått ut av cupen.
Jeg tror det blir vanskelig for bortelagene å gå videre, selv om det helt sikkert står U etter 90 minutter i 1-2 av kampene.
BRANN kommer trolig til å slå SOGNDAL, selv om KALVENES er usikker. SOGNDAL kommer til å legge seg bak, men jeg tviler på at de klarer å stå imot OJO en hel kamp. H på denne.
HAUGESUND - VIKING blir nok en jevn kamp. VIKING må vel fremdeles bruke 2-3 junior/B-spillere, og HAUGESUND er gode på hjemmebane. Kan likevel stå U etter ordinær tid. HU på kupongen.
ODD mot FREDRIKSTAD er også en åpen affære der hjemmelaget er knappe favoritter.ODD vant borte mot FREDRIKSTAD på søndag, og klarer nok å dra hjem seieren i dag også. H.
ÅLESUND møter SARP08 og er etter min mening klare favoritter. HOAAS spiller ikke, og ÅLESUND skal være et hakk bedre enn SARP08. H på denne kampen også.
START uten TØRUM skal spille hjemme mot STRØMSGODSET. TØRUM sa opp klokka 1300. Jeg hadde i utgangspunktet STRØMSGODSET som knappe favoritter, men jeg tror at treneskiftet kan ha en positiv effekt for START. Jeg setter HU på min kupong.
Den siste kampen er ROSENBORG mot LILLESTRØM . 4-4 ble det mellom lagene i april, jeg tror det blir en jevn affære i dag også, men at RBK går videre i cupen. Jeg setter inn halvgardering HU i kamp nr. 1.
Så får vi se hvem som går videre og trekningen før neste runde blir like spennende som alltid !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar