mandag 20. juni 2011

Glimrende å kjøpe Ciss

Nå har Tromsø mistet 2 gode forsvarsspillere og det er INGEN TING å gå på lengre. Jeg vet ikke hva Høgmo og Christensen tenker, de har jo ikke så mange alternativer nå. Forsvaret blir åpenbart Yndestad, Koppinen, Björk og Ciss med Kara foran i 4-1-4-1 eller 4-1-3-2. Jeg vet ikke om Ciss eller Björk vil passe best på høyrebacken, men jeg vet at TIL nå er veldig sårbare for karantener eller skader i forsvaret. Jeg ønsker Tom og Tore lykke til, men jeg er redd for at forsvaret skal bli like gjennomhullet som det det var her i Norge 9.april 1940.
Jeg er klar over at noen av pengene fra Høgli-salget går til å kjøpe Ciss, men jeg håper det er nok til overs til å kjøpe ny høyreback.
Det kan nemlig fort komme bud på Kara eller Ciss, og hvis en av dem blir solgt begynner det virkelig å bli tynt i rekkene.
Nå er det 19 kamper igjen og jevnt i toppen, og Rosenborg og Vålerenga girer opp. Da blir det viktig å holde på det laget som er, fordi enda et salg kan bety forskjellen på om det blir Europa eller ikke Europa etter sesongen.
Da er det på tide at Kræmer og Høgmo sier stopp og holder tunga rett i munnen.
Medaljer i Tippeligaen og evt. cup kan faktisk selges for dyrt !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar