lørdag 18. juni 2011

Sikker Molde-seier

Molde på Røkkeløkka mot Sogndal ser ut til å være RÅTT PARTI.
Ole Gunnars offensive lag mot Harald Handbrekks sirupgjeng kan bare få et utfall, nemlig Molde-seier med minimum 3 mål. Jeg vet ikke engang om denne kampen står på oddsen, den ville isåfall være fullstendig uinteressant som spilleobjekt.
Molde har bare blitt bedre og bedre. Da TIL "bare" klarte 2-2 borte mot Molde var jeg veldig, veldig skuffet. Nå sitter jeg med en følelse av at vi Tromsø-væringer kanskje skal være fornøyd med det ene poenget vi fikk. Dette poenget kan bli avgjørende når status skal gjøres opp i november.
Molde har imponert stort, og selv om laget er ustabilt er det ingen tvil fra meg før hjemmekamp mot Sogndal.
Sogndal får seg en ny tung busstur hjem, fordi de fremdeles kommer til å ligge på nedrykksplass klokka 1800 søndag.
Denne kampen innleder min fotballsøndag, og jeg ser frem til underholdning og mange mål.
Arrester meg gjerne hvis vurderingen min viser seg å være feil !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar