mandag 13. juni 2011

Flotte resultater for TIL og SIF

Søndagskampene ga "god uttelling" for de to topplagene. SIF og TIL ligger fremdeles på topp selv om lagene ikke har spilt enda. Det eneste resultatet som kunne vært bedre var en U mellom Stabæk og Aalesund, nå ble det delt ut 3 poeng og ikke 2.
Ellers er jo dette imponerende av Aalesund, og Molde fortsetter å vise styrke. Jeg har en følelse av at det var litt heldig at vi spilte tidlig mot Molde og fikk et poeng i 2-2-kampen. Molde kan fort ta medalje når alt skal regnes sammen i november.
Og Viking fortsetter å skuffe, nå ble det tap mot Haugesund. Åge Hareide har ingen planer om å gå,og Viking har visstnok ikke råd til å sparke han. Mitt tops er uansett at Hareide blir den første arbeidsledige treneren fra Tippeligaen, og at det blir svært vanskelig for han å få ny jobb....
Nå er det rolig noen dager før torsdagskampen mot LSK, og i denne kampen er det faktisk viktig for TIL å unngå tap, dvs unngå at LSK får 3 poeng. Det samme gjelder i neste kamp mot Rosenborg, så hvis TIL klarer uavgjort i disse 2 kampene er iallefall jeg strålende fornøyd.
Så er det cupkamp mot Alta, og jeg har stor tro på at Alta blir tatt seriøst sånn at TIL lett går videre!
Nå krysser jeg alt jeg har av fingre og tær for gode resultater i de neste tre kampene !!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar