fredag 10. juni 2011

Så vant Brann

Som skap-bergenser (gift med en og har 3 stesønner fra Bergen) gleder det selvsagt å se at Brann vinner.
Som Tromsø-væring skulle jeg helst sett at Sogndal fikk poengene. Nå er Brann i høyeste grad med i toppen, og dette ville vært en gedigen oddsbombe før sesongstart.
Vi trenger selvsagt at Brann er med i toppen, og bergenserne har lov til å juble etter en bra første tredjedel av sesongen.
Nå har vi i kjapp rekkefølge kamper mot LSK og RBK, jeg har ikke tro på 6 poeng, men jeg håper på 2.
Det er faktisk bedre med 2 uavgjorte enn med en seier og et tap, fordi vi ikke slipper de andre lagene nærmere oss hvis de ikke får 3 poeng.
Dette kan bli TIL's sesong, men da er det viktig å klare uavgjort mot andre gode lag.
Det er ikke så viktig å lede etter 11 kamper, men det er viktig å ha avstand nedover på tabellen.
Dette har jeg stor tro på, og det er bra at TIL bruker sin rett til å holde senegaleserne hjemme.
Nå i årets sesong har TIL all verdens mulighet til å ta medaljer, og kanskje vinne hele driten.
Da er det bra at Alfheim står på, og jeg håper det vil vise seg at det er rett å beholde Kara og Ciss hjemme i Tromsø.
Lykke TIL mot LSK og RBK!!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar