fredag 24. juni 2011

Aalesund favoritter mot LSK

Jeg regner med at Henning Berg er temmelig fortvilet over at Anthony Uja forlater Lillestrøm brått, og ikke er aktuell i bortekampen mot Aalesund.
Kjetil Rekdal og Henning Berg er ambisiøse trenere som hater å tape, og jeg tror gjerne de hater mer enn noe annet å tape mot den andre.
Mitt tips er at Aalesunds flyt og Lillestrøms tap av Uja kan avgjøre kampen.
Aalesund får tilbake spillere som har vært på landslagsjobber, mens Lillestrøm altså mister Uja.
Lillestrøm har også skader, og ingen lag slipper lett unna borte mot Aalesund uansett.
Denne kampen blir selvsagt en "6-poengs-kamp" fordi Lillestrøm neppe kan få medalje hvis de taper.
Og Aalesund vil holde kontakten med MFK og TIL i toppen hvis de vinner.
Mitt tips på oddsen vil være H.
Men som Tromsø-væring håper jeg på U.

1 kommentar:

  1. Klart vi håpe på en uavgjort.Heia TIL :-)

    SvarSlett